Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
APTALLARR :)
10 Yorum

hz.fred | gesenin kocası1 yıl önce
kürtçe mi söylüyorlar arapça mı hiç bir bok anlaşılmıyor aq

Serhat1 yıl önce
bestenin sözleri daha anlaşılır sekilde soylense daha iyi olurdu.veya not olarak yazabilirsiniz bizde ezberleyelim😊😊😊

Muhammet Osman TEKİN1 yıl önce
Beste çok güzel. Ancak bu seneki basiretsiz yönetim karşısında sesini çıkartmayan, Erden abiye görevden el çektirten, hain Cenk Ergün ile sözleşme uzatan ve kanatsız takım yaratan, yedek sağ beke 10 m € veren yönetime sesi çıkmayan ultraslana ne demeliyiz ? Neden bu 3 maymun?

Can Aslan1 yıl önce
S*KER GALATASARAY ! #uAES

ÖZCAN 🐺1 yıl önce
ne güzel söylemişiz ya

Uğurcan1 yıl önce
Bir piç olduğunu bir hiç olduğunuuu :)

Can Aslan1 yıl önce
ANLAMIYO APTALLAR :)

ÜNSALAN1 yıl önce
Dilinde YALAAANN :)))

burak Yaylacı ❤️💛🧣1 yıl önce
Tam Kadıköy’de söylemelik 😂

Bahadır1 yıl önce
@Fenerbahce bir piç olduğunu anlamıyorlar

