正在加载视频...
视频加载失败
APTALLARR :)
10 条评论

hz.fred | gesenin kocası1 年前
kürtçe mi söylüyorlar arapça mı hiç bir bok anlaşılmıyor aq

Serhat1 年前
bestenin sözleri daha anlaşılır sekilde soylense daha iyi olurdu.veya not olarak yazabilirsiniz bizde ezberleyelim😊😊😊

Muhammet Osman TEKİN1 年前
Beste çok güzel. Ancak bu seneki basiretsiz yönetim karşısında sesini çıkartmayan, Erden abiye görevden el çektirten, hain Cenk Ergün ile sözleşme uzatan ve kanatsız takım yaratan, yedek sağ beke 10 m € veren yönetime sesi çıkmayan ultraslana ne demeliyiz ? Neden bu 3 maymun?

Can Aslan1 年前
S*KER GALATASARAY ! #uAES

ÖZCAN 🐺1 年前
ne güzel söylemişiz ya

Uğurcan1 年前
Bir piç olduğunu bir hiç olduğunuuu :)

Can Aslan1 年前
ANLAMIYO APTALLAR :)

ÜNSALAN1 年前
Dilinde YALAAANN :)))

burak Yaylacı ❤️💛🧣1 年前
Tam Kadıköy’de söylemelik 😂

Bahadır1 年前
@Fenerbahce bir piç olduğunu anlamıyorlar

