Loading video...
Video Failed to Load
Aquest és el meu imperi romà
10 Comments

TERMI no està aquí2 years ago
Fascinat de com tornen al mateix bar i Quim Guitérrez ha passat d'estar sol amb una canya a la barra de dins a servir-se una copa, acompanyat, a una taula de fora.

ManCatalonia2 years ago
Aquest anunci només podria haver estat superat si l'haguessin fet els Manel.

teresita2 years ago
Ni una tia parlant 😂 catalunya país d’homes

marta robli 🚐2 years ago
👀👀👀👀

Arnau Salat 🧂2 years ago
"Tenim els Pirineus plens de neu a l'hivern" doncs sembla que ja no 💀💀💀💀

Sergi Castells Segura2 years ago
Castellers...

ainacs2 years ago
bua hi penso moltíssim, cada vegada que algú diu 'què tenim?'

en Roger2 years ago
Ho teniem tot.

Sanosuke🔥2 years ago
Uf… gairebé ploro

Jordi2 years ago
Si en fessim un ara , el missatge seria d una cervesa sense alcohol,... Com en xavi
