Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Aquest és el meu imperi romà

48,425 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

TERMI no està aquí's profile picture
TERMI no està aquí2 years ago

Fascinat de com tornen al mateix bar i Quim Guitérrez ha passat d'estar sol amb una canya a la barra de dins a servir-se una copa, acompanyat, a una taula de fora.

ManCatalonia's profile picture
ManCatalonia2 years ago

Aquest anunci només podria haver estat superat si l'haguessin fet els Manel.

teresita's profile picture
teresita2 years ago

Ni una tia parlant 😂 catalunya país d’homes

marta robli 🚐's profile picture
marta robli 🚐2 years ago

👀👀👀👀

Arnau Salat 🧂's profile picture
Arnau Salat 🧂2 years ago

"Tenim els Pirineus plens de neu a l'hivern" doncs sembla que ja no 💀💀💀💀

Sergi Castells Segura's profile picture
Sergi Castells Segura2 years ago

Castellers...

ainacs's profile picture
ainacs2 years ago

bua hi penso moltíssim, cada vegada que algú diu 'què tenim?'

en Roger's profile picture
en Roger2 years ago

Ho teniem tot.

Sanosuke🔥's profile picture
Sanosuke🔥2 years ago

Uf… gairebé ploro

Jordi's profile picture
Jordi2 years ago

Si en fessim un ara , el missatge seria d una cervesa sense alcohol,... Com en xavi

Related Videos