Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Aquesta és l'actitud. Mantinc el Català
18,955 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Aquesta noia té tota la raó. Si vas a un lloc, has de aprendre la llengua q parlen 👏👏👏

Quina noia més agradable i llesta, gent com tu "LA VOLEM"!!!

els de no me interessa ja poden anar passant cap a casa seva…

Algú li hauria d'explicar que no cal deixar de parlar castellà per integrar-se com proposen els xenòfobs de @mantincelcatala que piulen missatges com aquest. No volen que t'integris, volen que et sotmetis.

@Busca_vides Una noia intel·ligent i agraeixo que el català li obri portes.

Bien adoctrinada. La gente de aquí no te acoge, dejemos de mentir.

Doncs el meu pare és peruà i va aprendre el català. Amb ma cosina, de pares peruans, que s‘ha criat a Catalunya, parlem en català. Crec que els d‘altres zones d‘Espanya són els més reticents… i amb els qui experimento més casos d‘estrès lingüístic

Guapa ! 👏🏻👏🏻👏🏻

💯

💖

