Loading video...
Video Failed to Load
Ara mateix, AP7 direcció Barcelona. Ull !!!!!
24,975 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

𝙿𝚎𝚛𝚎 𝙿𝚒ñ𝚘𝚕2 years ago
¡¡¡¡Això NO és l'ap7 !!!!! És la C33 a Montcada ×d

Montse 💛❤️💛❤️2 years ago
Ok

KALÀIXNIKBOSCH. GOIP 33 ||\*/||🇮🇱💙2 years ago
M’hi jugo un pèsol que per la forma de cremar és un elèctric …

Lluís Anglada2 years ago
Es cotxe electric 🔌?

Lluís2 years ago
Diríeu que és un cotxe elèctric, una bateria amb rodes, o un electrodomèstic de transport personal per trajectes curts?

Phdpt2 years ago
Cambio climático o coche eléctrico!!

Anna2 years ago
Era un cotxe elèctric?

bolilla682 years ago
#marededeuisenyor#

Javinc2 years ago
No sé veure quin cotxe és, però si fos elèctric, aniria fent explosions.

la meva2 years ago
A principi de juny baixant cap a Barcelona per l’AP-7, cap al vespre, vam veure altre vehicle amb flames situat al carril del mig. Va ser el mateix dia que es va incendiar un camió que portava mercaderies perilloses, però aquest anava direcció nord.
