Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Ara mateix, AP7 direcció Barcelona. Ull !!!!!

24,975 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

𝙿𝚎𝚛𝚎 𝙿𝚒ñ𝚘𝚕's profile picture
𝙿𝚎𝚛𝚎 𝙿𝚒ñ𝚘𝚕2 years ago

¡¡¡¡Això NO és l'ap7 !!!!! És la C33 a Montcada ×d

Montse 💛❤️💛❤️'s profile picture
Montse 💛❤️💛❤️2 years ago

Ok

KALÀIXNIKBOSCH. GOIP 33 ||\*/||🇮🇱💙's profile picture
KALÀIXNIKBOSCH. GOIP 33 ||\*/||🇮🇱💙2 years ago

M’hi jugo un pèsol que per la forma de cremar és un elèctric …

Lluís Anglada's profile picture
Lluís Anglada2 years ago

Es cotxe electric 🔌?

Lluís's profile picture
Lluís2 years ago

Diríeu que és un cotxe elèctric, una bateria amb rodes, o un electrodomèstic de transport personal per trajectes curts?

Phdpt's profile picture
Phdpt2 years ago

Cambio climático o coche eléctrico!!

Anna's profile picture
Anna2 years ago

Era un cotxe elèctric?

bolilla68's profile picture
bolilla682 years ago

#marededeuisenyor#

Javinc's profile picture
Javinc2 years ago

No sé veure quin cotxe és, però si fos elèctric, aniria fent explosions.

la meva's profile picture
la meva2 years ago

A principi de juny baixant cap a Barcelona per l’AP-7, cap al vespre, vam veure altre vehicle amb flames situat al carril del mig. Va ser el mateix dia que es va incendiar un camió que portava mercaderies perilloses, però aquest anava direcció nord.

Related Videos