Loading video...
Video Failed to Load
“Ardanın şu halinden”
985,320 views • 11 months ago •via X (Twitter)
10 Comments

Acayip rahatlatıyordu oyunu topu ilerde tutabilen tek kişiydi onun sayesinde 10-15 puan korumuşuzdur

Arda Turan’ı son kez şöyle izlemek çok keyifliydi be O ruhu, sahiplenişi, ortaya koyduğu oyun aklı, takımda yaptığı abiliği, sahada Terim kadar Gs menfaatlerini koruyuşu O fiziğe o yaşına rağmen çok başkaydın kapom

düşmanının hazırlamasına bile gerek kalmamış geberikliğe bak

oturdum 5 dakka izledim gram sıkılmadım zevk aldım şu yaşında yaptığı şeyler olağanüstüydü

Takımda ondan fiziki durumu daha iyi olmasına rağmen el freni olan daha çok adam vardı en azından oyun bilgisi,zekası ve tekniğiyle belirli bir oranda ayakta kalmıştı

Arda biraz fit olsaymış neler yaparmış.

İyi bir takım değillerdi çünkü nerde sıkışsalar hakemler hep takdir hakkı kullanıyorlardı o maçtada çok efendi atibanın kendini yere atması var mermi yer gibi penaltı vermişti cüneyt

Şu sene tamamen Fatoşa yazar. Kesinlikle şampiyon olması gereken kadro bizdeydi. Beşiktaşın kadrosu berbattı.

Ota boka laf yetiştirmek için neden bitmiş 100 kılo olmuş adamı savunuyorsunuz aq

aq bitane koşusu vardi o video nerde
Related Videos
Sensitive content
sevenin halinden sevenler anlar
kirvem
41,497 views • 9 months ago

