Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

As tardes da Band em 2013

27,913 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

឵឵឵ ឵឵឵ ឵឵឵ ឵឵឵ ឵឵឵ ឵឵឵#BBB25's profile picture
឵឵឵ ឵឵឵ ឵឵឵ ឵឵឵ ឵឵឵ ឵឵឵#BBB251 year ago

Cara que saudade dessa band

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

got a min for a new song?

Eduardo River Red 🌹🚀's profile picture
Eduardo River Red 🌹🚀1 year ago

A band era minha emissora favorita na época, saudades

Ben Negativo's profile picture
Ben Negativo1 year ago

Os Simpsons na Band como eu amava !

Bartolömeu Stewie Türner 🇧🇷🇹🇷 TC-'s profile picture
Bartolömeu Stewie Türner 🇧🇷🇹🇷 TC-1 year ago

E lembrando que nessa época tinha também o Pânico na Band, CQC, A Liga, Zoo e Band Kids

noveleiro🇧🇷🇮🇱's profile picture
noveleiro🇧🇷🇮🇱1 year ago

Saudades

giovane's profile picture
giovane1 year ago

amava

wyllfxxxk's profile picture
wyllfxxxk1 year ago

Era tão bommmm

lucas's profile picture
lucas1 year ago

Tão bom

l uc a s's profile picture
l uc a s1 year ago

Eu amava

Robson Renan's profile picture
Robson Renan1 year ago

bons tempos

Related Videos