Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Aşamadığım tek replik
126,898 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Chef Verstappen🏆🏆🏆 #F12 yıl önce
Kesinlikle Ferrariye gitmemeliydi, Ferreriyi seçmemeliydi. Böyle büyük bir pilotun kariyeri böyle bitmemeliydi.

Gioniyazzi2 yıl önce
Hangi salak çevirdi bunu

sipidik #alikoçistifa2 yıl önce
vettel babbaaa

Talamusss🇳🇬2 yıl önce
Özledik be

Bil**2 yıl önce
Gotumuzden bicakladi gece gece 🚬🚬🚬

Z i k o o o o2 yıl önce
anasını siktiğimin müziğini biraz daha yüksek yapsalarmış arada vettel diye birini duyuyorum

ÖZGÜR EA 🏎2 yıl önce
Her aşk yaralar adamı. Ferrari sevgisi yedi bitirdi adamı.

Faruk Peralta2 yıl önce
@ethemkr_ 😹😹🍆🍆

Buğra2 yıl önce
Aklıma hep canlı izlediğim Almanya 2018 yarışı gelir. Silverstone'da Lewis'i mağlup edip Almanya'ya Pole'de başlamak... Fakat Almanya'da o kadar önde iken SC sırasında duvarda kırmızı bir ferrari gördüm. O an babama, "Şampiyonluk gitti" demiştim. Sonra da yüzümüz gülmedi zaten..
