Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Aşamadığım tek replik
126,898 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
9 Kommentare

Chef Verstappen🏆🏆🏆 #F1vor 2 Jahren
Kesinlikle Ferrariye gitmemeliydi, Ferreriyi seçmemeliydi. Böyle büyük bir pilotun kariyeri böyle bitmemeliydi.

Gioniyazzivor 2 Jahren
Hangi salak çevirdi bunu

sipidik #alikoçistifavor 2 Jahren
vettel babbaaa

Talamusss🇳🇬vor 2 Jahren
Özledik be

Bil**vor 2 Jahren
Gotumuzden bicakladi gece gece 🚬🚬🚬

Z i k o o o ovor 2 Jahren
anasını siktiğimin müziğini biraz daha yüksek yapsalarmış arada vettel diye birini duyuyorum

ÖZGÜR EA 🏎vor 2 Jahren
Her aşk yaralar adamı. Ferrari sevgisi yedi bitirdi adamı.

Faruk Peraltavor 2 Jahren
@ethemkr_ 😹😹🍆🍆

Buğravor 2 Jahren
Aklıma hep canlı izlediğim Almanya 2018 yarışı gelir. Silverstone'da Lewis'i mağlup edip Almanya'ya Pole'de başlamak... Fakat Almanya'da o kadar önde iken SC sırasında duvarda kırmızı bir ferrari gördüm. O an babama, "Şampiyonluk gitti" demiştim. Sonra da yüzümüz gülmedi zaten..
