Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Aşamadığım tek replik

126,898 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von Chef Verstappen🏆🏆🏆 #F1
Chef Verstappen🏆🏆🏆 #F1vor 2 Jahren

Kesinlikle Ferrariye gitmemeliydi, Ferreriyi seçmemeliydi. Böyle büyük bir pilotun kariyeri böyle bitmemeliydi.

Profilbild von Gioniyazzi
Gioniyazzivor 2 Jahren

Hangi salak çevirdi bunu

Profilbild von sipidik #alikoçistifa
sipidik #alikoçistifavor 2 Jahren

vettel babbaaa

Profilbild von Talamusss🇳🇬
Talamusss🇳🇬vor 2 Jahren

Özledik be

Profilbild von Bil**
Bil**vor 2 Jahren

Gotumuzden bicakladi gece gece 🚬🚬🚬

Profilbild von Z i k o o o o
Z i k o o o ovor 2 Jahren

anasını siktiğimin müziğini biraz daha yüksek yapsalarmış arada vettel diye birini duyuyorum

Profilbild von ÖZGÜR EA 🏎
ÖZGÜR EA 🏎vor 2 Jahren

Her aşk yaralar adamı. Ferrari sevgisi yedi bitirdi adamı.

Profilbild von Faruk Peralta
Faruk Peraltavor 2 Jahren

@ethemkr_ 😹😹🍆🍆

Profilbild von Buğra
Buğravor 2 Jahren

Aklıma hep canlı izlediğim Almanya 2018 yarışı gelir. Silverstone'da Lewis'i mağlup edip Almanya'ya Pole'de başlamak... Fakat Almanya'da o kadar önde iken SC sırasında duvarda kırmızı bir ferrari gördüm. O an babama, "Şampiyonluk gitti" demiştim. Sonra da yüzümüz gülmedi zaten..

Ähnliche Videos