Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

AVÍS: son unes imatges duríssimes

278,645 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

sandra rego profil fotoğrafı
sandra rego1 yıl önce

Aquests són neograciencs + expats + amics guiris. Si us plau, que els graciencs de debò tenim el sentit del ridícul bastant més desenvolupat i NO ens barregem amb aquests éssers de llum on el postureig i exhibició 'ecosustanipla' és la seva raó d'existència. No ens hi incloeu 🙏

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

space meets sound

Eva profil fotoğrafı
Eva1 yıl önce

És el Woodstock cutre

Oscar Perez Ruiz profil fotoğrafı
Oscar Perez Ruiz1 yıl önce

Wokisme en estat pur, només falten els unicorns i les banderes palestines

TAN. profil fotoğrafı
TAN.1 yıl önce

Tots amb 30 mil € al banc

Dr. Kit da Kat 🥰 profil fotoğrafı
Dr. Kit da Kat 🥰1 yıl önce

Mentida, a Gràcia també hi ha gent decent!!! Nosaltres hem passat l'apagada escoltant la ràdio i llegint Crims 😅

Enri OL profil fotoğrafı
Enri OL1 yıl önce

Perdona?

Carles profil fotoğrafı
Carles1 yıl önce

Un dia normal a Gràcia.

Ramon profil fotoğrafı
Ramon1 yıl önce

Gràcia, parc temàtic colonitzat.

Josep M.Andreu. 🕊🏴🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 profil fotoğrafı
Josep M.Andreu. 🕊🏴🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿1 yıl önce

Armagedon

Benzer Videolar