Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
AVÍS: son unes imatges duríssimes
278,645 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

sandra rego1 yıl önce
Aquests són neograciencs + expats + amics guiris. Si us plau, que els graciencs de debò tenim el sentit del ridícul bastant més desenvolupat i NO ens barregem amb aquests éssers de llum on el postureig i exhibició 'ecosustanipla' és la seva raó d'existència. No ens hi incloeu 🙏

Solar Heavy1 yıl önce
space meets sound

Eva1 yıl önce
És el Woodstock cutre

Oscar Perez Ruiz1 yıl önce
Wokisme en estat pur, només falten els unicorns i les banderes palestines

TAN.1 yıl önce
Tots amb 30 mil € al banc

Dr. Kit da Kat 🥰1 yıl önce
Mentida, a Gràcia també hi ha gent decent!!! Nosaltres hem passat l'apagada escoltant la ràdio i llegint Crims 😅

Enri OL1 yıl önce
Perdona?

Carles1 yıl önce
Un dia normal a Gràcia.

Ramon1 yıl önce
Gràcia, parc temàtic colonitzat.

Josep M.Andreu. 🕊🏴🏴1 yıl önce
Armagedon




