Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ay’da deprem olur mu? Olur…
27,259 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Ay kardeş neler biriktirmişsin içinde 😂 Ay yüzlü sevdiğim diyoruz bir de, harbi sevgi emekmiş, güzelliği korumak için her daim mücadele👌

Umut hoca geçen dönem derste martian earthquakes dedi, durdu, martian earthquakes olmaz yaaa marsquakes olur dedi. Bu da moonquakes

Teşekkürler Umut hoca 👍⚛️...

Ay da ne çekiyor. Dünyanın kölesi olmanın bedelini ödüyor. Gezegenlere özgürlük. Aydede elbet bir gün özgür bir gezegen olacak. ✊🏼

Hasiktir lan yalancı palyanço! Ay'ın küçük kütlesi erimiş bir çekirdeğe izin vermediği için tektonik bir hareket de olamaz. Bir bowling topunda deprem olur mu? Bizim milletin düşük I.Q'sundan bok suyundan tiksindiğim gibi tiksiniyorum.

Ee aya yerlesemicez yani valizi hazirlamistim ya

Bu program ne ? İzleyek hocam :)

@pabucgaga Tabii ki.

+150 -170 derece olan ısı değerlerinde yollanan araçların ve insanlarım nasıl dayandığına yönelik bir bilgi var mı tazeden
