Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ayşe’nin düello sonra konuşması
66,368 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Ah benim adil kızım. Sen bu şekilde elensen poyraz arkandan kutlama yapardı. İşte kalite işte insanlık.

AYSENIN okadar HAKKINA GIRDINIZ! Kizin ZERRE HABERI YOKMUS VE SUAN SIZIN HAKKINIZI SAVUNUYOR ORADA! UTANIN!

Röportajda ne soylediyse yüzüne de soyledi kralicemdir 💜

space meets sound

Mükemmel biriii🫶🏻💅

Bunlar değil miydi benchte??? Bizim toplantıdan haberi yok diye kıkır kıkır gülen

Köyşe siz birlikte plânladınız bunu zaten sıyrılmaya çalışma sakın köylü kurnazı seni

Boş yapma ayşe senden bi halt olmaz

Ayşe adil birisidir herkes kalbinin ekmeğini yicek aysem

Şuan dışarda nasıl göründüğünü o kadar iyi biliyor ki o yüzden hepsini toplamış ben mamusum ayağına yatıyor. Geç bunları Ayşe yüksek adamın 3 aydır kuyusunu kazıyorsun kaybettiğinde mutluluktan havaya uçuyordun

Almedaci değilim ama bugün izledigim duello mavi takımın hareketleri tam bir fiyaskoydu. Almeda inş hepsini tek tek eler..
