Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

73,211 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

5 Kommentare

Profilbild von 𝒴ı𝓁𝒹ı𝓏
𝒴ı𝓁𝒹ı𝓏vor 1 Jahr

“İftira atılmasındansa ölmek iyidir” ben o sözü çok iyi anladım da yazmak beni üzer diye yazmadım…

Profilbild von Ezgim🎼
Ezgim🎼vor 1 Jahr

Başkaları için yaşamanın insanı fazlasıyla tüketen bir algı olduğunu bilmek gerek.Duygusal bir tarafı yok yani

Profilbild von Osman
Osmanvor 1 Jahr

Çok kaliteli bir kadın

Profilbild von Cavit Uykusuz
Cavit Uykusuzvor 1 Jahr

Ne kadar boktan bir laf

Profilbild von JEK DENYILS
JEK DENYILSvor 1 Jahr

Fazla gurur göte vurur

Ähnliche Videos