Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Baba ve acı...

187,375 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 4

Фото профиля Studio Luvi
Studio Luvi1 год назад

Bende babam 35 yaşında vefat etmisti ve ben şuan 42 yasindayim

Фото профиля Baba Vickram Aditya Bedi
Baba Vickram Aditya Bedi1 год назад

The legacy and descendants of Baba Guru Nanak Dev Ji, by Baba Vickram Aditya Bedi Click on the link below:

Фото профиля Samet
Samet1 год назад

Kimse babasız kalmasın

Фото профиля kemercifikret
kemercifikret1 год назад

Neden düştü kü bu video önüme hani unuttuğumuz dan değil de yara kaşımak gibi geldi. Benimki de 39 yaşında göçtü gitti daha doğrusu göçmüş çünkü ben hatırlamıyorum 7 yaşındaydım 37 oldum 2 sene sonra babamla aynı yaşta olacağım

Похожие видео