Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Baba ve acı...
187,375 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 4

Studio Luvi1 год назад
Bende babam 35 yaşında vefat etmisti ve ben şuan 42 yasindayim

Baba Vickram Aditya Bedi1 год назад
The legacy and descendants of Baba Guru Nanak Dev Ji, by Baba Vickram Aditya Bedi Click on the link below:

Samet1 год назад
Kimse babasız kalmasın

kemercifikret1 год назад
Neden düştü kü bu video önüme hani unuttuğumuz dan değil de yara kaşımak gibi geldi. Benimki de 39 yaşında göçtü gitti daha doğrusu göçmüş çünkü ben hatırlamıyorum 7 yaşındaydım 37 oldum 2 sene sonra babamla aynı yaşta olacağım

