Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Back in the building. 🏡
1,597,515 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Elvis Tunde3 yıl önce
Show me Malo Gusto, I know he's there.

LDN3 yıl önce
💙

𝟑𝒃𝒛3 yıl önce
WE GOT BELLINGHAM 😍😍😍

Alex Goldberg3 yıl önce
Stupendous content 🔥

P3 yıl önce
Just his aura is so much better than our last 2 managers

London Is Blue Podcast ⭐️⭐️3 yıl önce
Bruno Saltor. 🐐

EnzoSZN3 yıl önce
So Bruno is staying 🤔

𝐒𝐡𝐞𝐫𝐨3 yıl önce
The new era 🤩

certichels3 yıl önce
Is that Bruno Saltor? One of potters staff?

ABRA3 yıl önce
My captain 💙




