Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Bahçeli'yi unutmamış biliyoon.
Комментарии: 10

Kurtcularin 15 mayistan sonraki yeni isareti ne kadar güzel olmuş🤣🤣🤣

Hilal'im, En sevdiğim türkülerden biridir İki Keklik. Keklik keklik olalı böyle zulüm görmedi. İlk konserimizde, solo okuyacağım bu türküyü. Sözüm söz. 🕊️☮️❤️

Sadece yazması değil, matematiği de iyi

Yani bu arkadaşlar nasıl anlamamış anlayamadım.

O el kol hareketi puhahahaa🤣

Ya boyle tipler yüzünden gurbetçilere Venedik turuna çıkmayı bıraktım ben :) Şimdi izleyince güldüğümüz gibi olmuyor, gerçekten trajik oluyor gerçeğine maruz kalmak.

İzleyeli bir saati geçti. Durup durup gülüyorum. 🤣

ahhaaaaa🤣 tipik alamancı🤭

"Annesine havada karada!.." sözlerini duyunca, canım ağzıma geldi! Hah şindi tamam, hapı yuttuk, dedim. Neyse ki devamında korktuğum olmadı. Ohhh be, dünya varmış!

Duydumki şiir tahlil ediyormuşsun etme🤣🤣🤣🤣🤣😂
