Bakış açısı
1,234,424 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

21-25 arası yaşım lakin babamın sözünü dinlerim seve seve uygularım baba cennet kapısıdır.

boş tweet

Hiçbir zaman başkasının sözünü dinlemedim ve danışmadım çokta başarılı biriyim babam gibi olacaksam kendi hayatımın ne anlamı var sağ olsun yanımda dursun yeter😊😊

27 yaş Babamın yanımda olmasını ve bana yardım etmesini çok isterdim:)

Babamin bana gecenlerde soyledigi bi laf daha; Olum bu ulkenin sanatcilarinin ünlülerinin ve taninmis kisilerin milliyetcigini parayi gorene kadar. Yine hakli cikti 🙂

40-50 yaş evresini 20-30 yaş zamanı yaşamak ayrı seviye bir zorluk…

“Otuzuna kadar hayatı,otuzundan sonra kendini sevmeye başlayacaksın. Kendini seven hayatı zaten sever. Hayatı seven ise kendine fırsat bulamaz. Sıranın kendinize gelmesini beklemeyin, kendinizi çok sevin” babalar hep doğru konuşur 😉

Geçen sene baba vefat etti bu video beni çok duygulandırdı.

Şu an olabilseydi onunla 5 gün sonraki doğum günü pastasını neli istediğini konuşmayı isterdim

Baban her b... bilir😭

