Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
🟠⚪️ Balavic’in Vedası. 🥹
144,406 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

samed1 год назад
Amk sebepsizce ben de çok üzüldüm Eczacıbaşı tayfa bugün yasta :(

Solar Heavy1 год назад
this reminds me of driving through a city

zeyn drews 🇺🇸1 год назад
DURUN DAYANAMIYORUM

🧡🤍1 год назад
Allahim durun durun üst uste atmayin yapamiyrojm durun

Deacon St. John1 год назад
Ah be çok dramatik! Boskoviç de Hande de her ne olursa olsun böyle veda etmemeliydi. Eczacıbaşı voleybol kültürü olarak 2010’lu yıllardan itibaren sürekli geriye gidiyor. Herkes hep buruk, kırgın ayrılıyor. Larson dışında güzel ayrılık hatırlamıyorum. Sorgulamalılar kendilerini.

Hüseyin Metin1 год назад
Bosko sen de gel Vargas in yedegi yapalım.

Mel 🐚1 год назад
Arkaya daha üzücü olsun diye mi açtınız sarkıyı

lacos1 год назад
yuregim yerinden cikicak

vakonur1 год назад
ben bile uzuldum eczacili dostlar aciniz acimizdir 🙏🏻

n1 год назад
balavicimmmm😭😭🥹❤️

ecem |bitter cikolatam🧡🤍1 год назад
allahım bayılcam bu acı ne

