Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Bara en Bosse Larsson.

78,168 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Lugnet
Lugnetvor 2 Jahren

Är där inte plats för en staty vid stadion?

Profilbild von Olle Bång
Olle Bångvor 2 Jahren

Även fastän sorgen är färsk, kan vi göra tre saker för att hedra Bosses arv. 1. Döp om stadion till något som gör oss för alltid påminda om Bosse. 2. Fixa en staty utanför stadion. 3. På hemmapremiären, sjung allt vad ni kan för Bosse och skapa ett fett tryck med tifo och sång.

Profilbild von Philip R
Philip Rvor 2 Jahren

Vila i frid 💙 Större än dig kan man aldrig bli på en fotbollsplan #denstörste #dergrößte

Profilbild von Kronprinsen 1910
Kronprinsen 1910vor 2 Jahren

Vår största någonsin 🩵

Profilbild von Podcast Rossoneri Sverige❤️🖤🏆 🇸🇪
Podcast Rossoneri Sverige❤️🖤🏆 🇸🇪vor 2 Jahren

Är ni smarta så trycker ni upp en jävla massa retro matchtröjor med namn och nr som ni säljer. Lär sälja som smör i solen. Tycker överlag MFF borde ha mycket mer retro matchtröjor

Profilbild von Anders Qvarlander
Anders Qvarlandervor 2 Jahren

Vila i frid Bosse, för alltid nummer ett.

Profilbild von Örjanzan
Örjanzanvor 2 Jahren

En av Sveriges bästa genom tiderna.

Profilbild von Thomas Mähler
Thomas Mählervor 2 Jahren

@mathias_malmoff Vila i frid Bosse, vår störste någonsin 💙

Profilbild von Alexander Nielsen
Alexander Nielsenvor 2 Jahren

Legend 🩵🤍

Profilbild von molnEtt
molnEttvor 2 Jahren

😞 vila i frid, Bosse

Ähnliche Videos