Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

49,581 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von El Boig de Can Fanga
El Boig de Can Fangavor 2 Jahren

Amb àudio, si us plau.

Profilbild von AngelsFogars
AngelsFogarsvor 2 Jahren

La meva Barcelona maca, quina llàstima.

Profilbild von Rafa EK
Rafa EKvor 2 Jahren

Quin mal ens ha fet "la globalització".

Profilbild von Xavier
Xaviervor 2 Jahren

Quan encara hi havia guàrdia urbana per el carrer hi eran prop Dels ciutadans

Profilbild von Blitzkri
Blitzkrivor 2 Jahren

Sembla de quan van canviar Mallorca i València de sentit no?

Profilbild von isa siene
isa sienevor 2 Jahren

M'encantaaaa. Quina època fantàstica!!!

Profilbild von Oriol Pubill
Oriol Pubillvor 2 Jahren

No podies haver posat millor cançó.

Profilbild von El Boig de Can Fanga
El Boig de Can Fangavor 2 Jahren

El vídeo era l’excusa.

Profilbild von E la nave va Josep Martí Gay
E la nave va Josep Martí Gayvor 2 Jahren

La @GUBBarcelona encara servia per alguna cosa.

Profilbild von Santi
Santivor 2 Jahren

Una ciutat plena de vida…

Ähnliche Videos