Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Barcelona 1986
10 Kommentare

El Boig de Can Fangavor 2 Jahren
Amb àudio, si us plau.

AngelsFogarsvor 2 Jahren
La meva Barcelona maca, quina llàstima.

Rafa EKvor 2 Jahren
Quin mal ens ha fet "la globalització".

Xaviervor 2 Jahren
Quan encara hi havia guàrdia urbana per el carrer hi eran prop Dels ciutadans

Blitzkrivor 2 Jahren
Sembla de quan van canviar Mallorca i València de sentit no?

isa sienevor 2 Jahren
M'encantaaaa. Quina època fantàstica!!!

Oriol Pubillvor 2 Jahren
No podies haver posat millor cançó.

El Boig de Can Fangavor 2 Jahren
El vídeo era l’excusa.

E la nave va Josep Martí Gayvor 2 Jahren
La @GUBBarcelona encara servia per alguna cosa.

Santivor 2 Jahren
Una ciutat plena de vida…


