Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

142,865 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Adri
Adrivor 2 Jahren

Són uns visionaris,tenint en comte q la sèrie Dinamita és del 2003.......

Profilbild von Carlos Martínez
Carlos Martínezvor 2 Jahren

2003!!! Flipa

Profilbild von Roger Cupaire 🌈✊🏿🧕🏽💪🏿🦄🇵🇸
Roger Cupaire 🌈✊🏿🧕🏽💪🏿🦄🇵🇸vor 2 Jahren

Hi trobo a faltar algú punxant-se i unes quantes rates, però sí, és una imatge bastant fidel a la Barcelona de Colauboni 😍

Profilbild von DomènecBP
DomènecBPvor 2 Jahren

Que ningú parli català encara ho fa més realista.

Profilbild von Dada
Dadavor 2 Jahren

Lo más gracioso del sketch es el doblaje penoso y lamentable 😂😂😂🤮

Profilbild von Carlos Martínez
Carlos Martínezvor 2 Jahren

Jajajajajajajaa he pensado lo mismo

Profilbild von Adjutori Pons
Adjutori Ponsvor 2 Jahren

Hi falten els sis joves de jovelàndia fotent-li una pallissa per furtar-li el mòbil i la cartera també.

Profilbild von Mikaelios
Mikaeliosvor 2 Jahren

Me faltan un par de puñaladas en el video

Profilbild von Tetsuo アキラ
Tetsuo アキラvor 2 Jahren

No no no no, falla en una cosa, ese mondeo ya no puede estar ahí 😂😂

Profilbild von Carlos Martínez
Carlos Martínezvor 2 Jahren

Jajajajja es verdad!

Ähnliche Videos