Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Başkaldırı bulaşıcıdır 👏
1,022,639 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Millet saatlerdir soğukta dışarıda duruyor. Sen sıcak yerden çıkmış gelmiş, en fazla 30 dk poz kestiğin kamera önünde (neden çocukların orada olduğuna anlam bile veremediğimiz şekilde) üşüyen çocuğun şapkasını çıkartıyorsun. Çocuğa karşı bakışından bahsetmiyorum bile...

Çocuklar küçük insanlardır kas gücü bakımından yetişkinlerden güçsüz zihinsel faaliyetler bakımından yetişkinlerden iyidir. İzin almadan yetişkin birine yapamadığınız hiçbir şeyi çocuklara da yapmayın.Bakanın hareketi masayı ısıracak kadar strese sokuyor.

Bu başkaldırı değil çocuk üşüyor. Görüntü olsun diye o çocuklar orada. Yazıklar olsun. Çocukları bile siyasete alet ediyorlar. Bize de şu an siyasetin sırası mı diyorlar.🤬

Saygısız, düşüncesiz adam! O çocuk deprem bölgesi mağduru günlerdir soğukta evsiz, yatacak yatağı, oturacak koltuğu yok, yorgun...ve buz gibi havada ayakta bekletiyorsunuz! Rahat bırakın! Şovunuz batsın!

Çocukları şovunuza neden alet ediyorsunuz?

O diilde, etrafında dikilen tiplere bakıyorum da... Bu adamlar ülke yönetiyorlar. Yemin ederim şirketim olsa bu tiplere ben en basit görevi dahi vermem.

Kamera olmasaydı bir tane vurmuştu çocuğa dövecek gibi uzun uzun bakıyo

Abi çocuğun zekasına bakar mısın ya arkadaşı kulağına bir şey Fısıldadıktan sonra he diyor ve çenesini kürsüye yaslayıp bekliyor mükemmelsiniz çocuklar 🙏🏼

Kameralar olmasa çocuğa neler yapacak…bakışlarıyla dövdü resmen

Ya evladımıza bakışları her şeyi anlatmıyor mu? sadece bana nefretle bakıyor gibi geliyor olamaz herhalde???

