Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Başlıyoruz 🇹🇷
63,629 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
6 Kommentare

Selçukvor 2 Jahren
Galip gelirse Montella Hocam

just erkanvor 2 Jahren
Sonları aynı olur mu?

Samet Yılmazvor 2 Jahren
Yine bozgun yemeyelim ne olur, şu milli takım yıllar sonra yarı finali görsün artık...

Tarih 101vor 2 Jahren
Maça yönelik çok fazla umudum yok açıkçası. Rakip turnuvanın en kaliteli değil ama en iyi oynayan takımlarından. Şöyle bir eşleşmede kaybedersek de canları sağ olsun, kazanırsak bayram yeri olur :)

Emircan Aybey 🇹🇷vor 2 Jahren
Şu oyunculuk... her seferinde izlediğimde istemesiz ağzımdan çıkıyor övmek

Arifin tuhaf tarifivor 2 Jahren
Merih Demiral: “Ben ki sultanlar sultanı, hakanlar hakanı, hükümdarlara taç veren, Allah’ın yer yüzündeki en güçlü savaşçısı ve nice diyarların savunucusu… Sen ki Hollanda vilayetinin kralı depaysın.. Eşiğimize yüz sürüp çeyrek finalde aman dilermişsin.”
