Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Başımız sağ olsun…

124,130 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Ezgi Yılmaz's profile picture
Ezgi Yılmaz1 year ago

26 suç kaydı olan bir magandayı sokakta gezdiren herkese lanet olsun!!

OzZy's profile picture
OzZy1 year ago

Abi kesinlikle bu durumda polisin vurma yetkisi olmalı, suçlu elini silaha götürdüğü andan itibaren niyet okuyamazsın artık!!! Dolayısıyla bu refleks süresini düşürmek için, polislerin, silahlı bir suçluya karşı düşünmeden hareket edebilmesi lazım!!! Yazıktır yaa gencecik kız öldü gitti 😥 Belli ki yargı sistemi suçluları cezalandırmıyor hepsi etrafımızda!!! bari polis'e yetki verin de bir kaç tanesini eşek cennetine yollasın! Amerikan sistemi gelmesi lazım, bodycam altyapısını kurup polis'e de tehlike anında vurma yetkisini vereceksin abi!!!

Hasim-ul's profile picture
Hasim-ul1 year ago

Hocam Allah razı olsun gerçekten konuyu anlatılacak en güzel şekilde anlatmışsın. 7 yıllık polisim şehidimin kardeşimin yaptığını yapamam çünkü benim kafada 7 yıllık silahımı kullanırsam ceza evine girerim baskısı var şehidimiz en azından sıkmış ben onu bile yapamazdım

Mustafa G.'s profile picture
Mustafa G.1 year ago

Polisimiz, silahını böyle bir durumda elbette kullanmalıdır. Fakat asıl mesele, dosyası kabarık suçlular aramızda nasıl dolaşabiliyorlar? Devlet buna neden izin veriyor? Polis yakalıyor, mahkeme serbest bırakıyor ya da 15 yıla mahkum suçlular 2 yıl yatıp çıkıyor😡

!'s profile picture
!1 year ago

Bunu diyen hakimler bu açığı düzeltmeyenler umarım silahını kullanabilen polislere muhtaç kalırlar.

Yağmur Nesin's profile picture
Yağmur Nesin1 year ago

Polis tabancasını kullanamadığı için öldü de, daha önce hangi yetkililer yetkilerini kullanmadı da polisi öldürmeden önce tutuklanmadı bu? İstismar ettiği çocuk polis olmadığı için mi serbestti?

HS1967's profile picture
HS19671 year ago

@BOMBACIMLYM77 beyi misafir edin @babalatv

Ali Nazmi Kuytuoğlu's profile picture
Ali Nazmi Kuytuoğlu1 year ago

26 suç kaydı olan mahlukatın halk içinde dolaşması;pırıl pırıl gencecik bir hanım polisimizin toprağa gitmesi nasıl bir adalettir.Yazık çok yazık ,bana bir şey olmaz deyip polise sıkıyor çok üzücü başımız sağolsun .

savun2's profile picture
savun21 year ago

gercekler acidir ne yazikki cocugumuz bu hakim savcilar suc teskil ederek polis kizimizin olumune neden olmusturlar nokta suclu 26 kez suc isledigi halde bunu birakan hakim savcilar nasil bir adalet dagitiyorsunuz bunun vebali boynunuzda kolye olsun

Mete ÇELİK's profile picture
Mete ÇELİK1 year ago

Tamam haklısında kardeşim 26 suç kaydı olan adamı kim neden nasıl dışarda gezmesine sebep oluyor asıl soru bu

Related Videos