Loading video...
Video Failed to Load
Batman’da kayyum protestoları an itibariyle devam ediyor.
529,976 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Simdi orda olmayı çok isterdim

Diren Kurdistan ✊🏻

Devlete kaldırılan el indirilir orası ayrı lakin halkın iradesi HDP demiş beni ilgilendiren konu o değil YSK NEDEN ADAY OLUR SAKINCA YOK DEDİKTEN 1 SENE SONRA KAYYUM ATILIYOR SORUN BU Halkı ve Polisimizi karşı karşıya getirenler asıl suçlulardır 🇹🇷

Bu halkın ruhunda teslim olmak yok, direniş vardır serkêftîn vardır✌️✌️

bomba patlasa misss

“Terör propagandası devam ediyor”

Türk toprağı, Türk toprağıdır! Türkiye’de Kürdistan yoktur ve asla olmayacaktır! Başka bir şey söyleyenler şunu unutmamalıdır: Irak, Suriye ve İran sınırları çok uzak değil. Eğer burada yeriniz yoksa, sktrin gidin!

demek ki neymiş dem partili HERKES teröristmiş

Pek çok yerde eylem var bu yüzden polis yetişemiyormuş. İç savaşa gidiyoruz.

Direnenlere selam olsun kazanacağız.
