Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Batuhan'ın ilk paylaşımı

27,734 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Defneᵇᵏ🛡️ profil fotoğrafı
Defneᵇᵏ🛡️1 yıl önce

Okumuş adam 16. Paket olarak elenenler rakibimiz değil dememiş. "Bizim hedefimiz son 15'e kalmak değil. Biliyorsunuz şampiyon olmaktı. Bunu her isteyen yapamıyor. Son 15'e girince bayram yapmıyoruz." Demiş 😅😅

sibel songur 🛡️ profil fotoğrafı
sibel songur 🛡️1 yıl önce

Kalite tesadüf değildir diye boşuna dememişler.. ışığında parla çocuk 🩵🩵🩵

m. profil fotoğrafı
m.1 yıl önce

Helal olsun sana şu adamı izleyin de olgunluk görün

Büş 🏆🏆 profil fotoğrafı
Büş 🏆🏆1 yıl önce

O DON NE GEBERDİM AHAHHAHAAHAHAN MEVSİMLİK İŞÇİ GİBİ HER SEZON GİDİYOSUN OLMUYO ZORLAMA ARTIK SJSJKJJMKJMJMXSKSKJSJKJ

18🏆𝐇𝐮̈𝐥𝐲𝐚🏆25 🤍🖤 En iyisi 👉🏻 #AKFC ⚔️ profil fotoğrafı
18🏆𝐇𝐮̈𝐥𝐲𝐚🏆25 🤍🖤 En iyisi 👉🏻 #AKFC ⚔️1 yıl önce

Salak kodunu unuttu kumpas yapmaktan kodu unuttu tabi 🤣🤣🤣

F profil fotoğrafı
F1 yıl önce

Son 5 senenin 4ünde Survivora katılmış adam Survivor var olmadım felan diyor

#On💙El💖🏆🏆 profil fotoğrafı
#On💙El💖🏆🏆1 yıl önce

Bi ademi tebrik et dimi kıskanç! Performans birincisymiş😅volkan ayşe olmasa bi hiçtin..o boş performansınla rezil rüsva oldun. İşi gücü varmış çok şükür az onla ilgilen o sahte gülücüklerini başkalarına yuttur

Lisa 🦅 profil fotoğrafı
Lisa 🦅1 yıl önce

Ay gibi parliyooorrr 🤍

Buse🛡️ profil fotoğrafı
Buse🛡️1 yıl önce

Mükemmel biri

#On💙El💖🏆🏆 profil fotoğrafı
#On💙El💖🏆🏆1 yıl önce

Hayatının son 5 yılının 4.sünde zar zor ite kalka birilerinin sayesinde finale kalmış adam milletin laf ediyor sanki hayatında hiç 7. Olmamış gibi😅😅 adem 4 final 2 kupa gördü bu ego yok adamda pes

Benzer Videolar