Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Batuhan'ın konsey konuşması
28 Yorum

Taner yine boş yapmış

Let the ministry of Jesus Christ of Nazareth be null, void n of utter uselessness if Yahweh the God of the whole earth does not have every prayer I have prayed according to His will presented before him now, and if every way they are blocking me from him gone in Jesus Christ name

Aklı sıra isimler veriyor Adem maniplasyon peşinde ama Batuhan herseyin farkında çok şükür 🛡

Zırla bok cuvalı perukhan

Boş yapmış

Botokslu estetik abidesi ademi gömmüş

Batuhan Karacakaya takım ve kendi için harika konuştu kimse onu düşüremeyecek elinizden geleni ardınıza koymayın✍️👏

Ergen ya sembol aldım dediği yerde patladım

Yine çok haklı konuştu

Helal olsun her zamanki gibi cevabini verdi,aklince Batuhana oynuyor Poyraz iyi falan deya,Poyrazda seviniyor Poyraz seni Batuhana karşi kullanicakler senlik bişey yok

Nisan ayı performans listesi ortada boş algılara çok iyi cevap verdi Karacakaya 👏

gökgözün gidişini atlatamamışken , Sedatı da seçemeyince zaten morali bozulmuştu.Adem de Poyrazın performansı ile ilgili güzel konuşunca tümden gerildi.

Haklıhan

ademe yine her zamanki gibi yanlış bilgiler verilmiş

@susmaderbo23235 Batuhan çok güzel konuştu takimini destekleyici bir konuşmaydi.

Lütfen ama lütfen bu seneden sonra biri batuhana söylesin bu kurgu yarışmaya tekrar katılmasın ya bu çocuğu evladım gibi seviyorum ama sosyal platformlarda ve masalarda bu çocuğa söylenen sözler imalar iftiralar benim bile zoruma gidiyor ayıptır ya

Yusuf istanbulda bilgileri aldı kendini potaya attı Adem bilgileri aldı Batuhana sallıyor Almeda Adem-Almeda finali yorumlarını gördüğünü belli etti bugün Safoz İsmail de kapısını görüp geldi 😅 Batuhan-Dilşah-Yusuf da iletişim ihlali cezası alsın, çifte standarta bak🤮

Şu adem'in parmağı kırptı ne ara iyileşti atlamalı zıplamalı parkurda rakiplerinden neredeyse önde geldi bu nasıl iş

Yanliş hic bir cümlesi yok😃

Hep çok iyi konuşuyor🫶🏻

Batuhan rademi patlattı

Poyraz ovulup takdir edilince birazda buna kafayi takarrr

Poyraz ovuldu yaa film koptu bunda bence

Batuhani duşurmek için Poyrazden yuruesi ezikceydi

Batum yaa🩵

Adem Batuhanı gerçekten seviyor bence onu çok iyi tanıyor nasıl gaza getireceğini de biliyor.

Batuhan cok ciddiye aliyor survivoru

Yav bos konusmus poyraz hep güclülere karsi oynamaya calisiyon sen ise ic savas cikaricaksin sedati alamayinca, cünkü korkaksin
