Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Bayhan, Tiryakinim söylüyor...

96,438 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von Hüseyin Güner
Hüseyin Günervor 1 Jahr

Stadyum neden boş 😂🤣

Profilbild von Eniz
Enizvor 1 Jahr

Göztepe Medcezir gibi yapmaya çalışmışsiniz ama kırk fırın ekmek yemeniz lazım Körfez Fk

Profilbild von Ayakiçi Tek Top
Ayakiçi Tek Topvor 1 Jahr

Olm MedCazir gibi olmaz siz başka işlere bakın ahahahahaha. Martı'nın sahibi gelsin 3lü falan çektirsin ya da martı falan uçurun stadta ahahahah...

Profilbild von Latif Yılmaz
Latif Yılmazvor 1 Jahr

Göztepeye Özenmişler Net ama Rezil birşey olmuş

Profilbild von Şilbeden Sonsuza Kadar Amedspor❤️💚
Şilbeden Sonsuza Kadar Amedspor❤️💚vor 1 Jahr

Adami playback için getirmişler 😅

Profilbild von Ugur Bozkurt
Ugur Bozkurtvor 1 Jahr

Siz asla bizim dengimiz olamazsınız böyle devam

Profilbild von uzaymekiği tamircisi
uzaymekiği tamircisivor 1 Jahr

Düztabanmıdır nedir bu ya

Profilbild von hayatın anlamı
hayatın anlamıvor 1 Jahr

Tribünler erzurum maçında daha doluydu ve maç Cuma günüydü haftasonu pazar stad bomboş

Profilbild von Erman Uygun
Erman Uygunvor 1 Jahr

Vardiya var mk stat ondan boş 😂zaten bizde boşuz mk 😂 şarkıda boş mk 😂

Ähnliche Videos