Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Bayhan, Tiryakinim söylüyor...
96,438 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Hüseyin Günervor 1 Jahr
Stadyum neden boş 😂🤣

Enizvor 1 Jahr
Göztepe Medcezir gibi yapmaya çalışmışsiniz ama kırk fırın ekmek yemeniz lazım Körfez Fk

Ayakiçi Tek Topvor 1 Jahr
Olm MedCazir gibi olmaz siz başka işlere bakın ahahahahaha. Martı'nın sahibi gelsin 3lü falan çektirsin ya da martı falan uçurun stadta ahahahah...

Latif Yılmazvor 1 Jahr
Göztepeye Özenmişler Net ama Rezil birşey olmuş

Şilbeden Sonsuza Kadar Amedspor❤️💚vor 1 Jahr
Adami playback için getirmişler 😅

Ugur Bozkurtvor 1 Jahr
Siz asla bizim dengimiz olamazsınız böyle devam

uzaymekiği tamircisivor 1 Jahr
Düztabanmıdır nedir bu ya

hayatın anlamıvor 1 Jahr
Tribünler erzurum maçında daha doluydu ve maç Cuma günüydü haftasonu pazar stad bomboş

Erman Uygunvor 1 Jahr
Vardiya var mk stat ondan boş 😂zaten bizde boşuz mk 😂 şarkıda boş mk 😂
