Loading video...
Video Failed to Load
“Bazı şerefsizler var..”
183,297 views • 3 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Nasıl mıyız? Yaşarken öldük..

bu lafların kime söylendiğini sizde iyi biliyorsunuz. Algı yapmak böyle birsey

Geç kaldınız iktidar yönetenler

yaptığını kurgu ve montajlarla, Erdoğanın açıklamasının ne alakası var? bu şekilde mi oy devşireceksiniz? bu şekilde mi Erdoğn' ı yeneceksiniz? bu şekilde mi milleti kandıracaksınız?

Sizin yapacağınız algınınınnnnn

Oradaki halk ne dese haklı siz bu acidan siyaset yapıyorsunuz siyasetiniz batsın

Ne yasattiysan bin beterini yasa sen ve ailen @RTErdogan

Reis tam da bu gibilere kondurdu iste saat kac gibilerine

Sayın cumhurbaşkanımız doğru söylediğini bu şekilde paylaşımlar ile görüyoruz , şerefsiz var ve kendini belli ediyor

adamı yeseniz doymayacaksınız yeseniz. yazık
Related Videos
Sensitive content
+Yapma, karım var, çocuğum var -Senin gibi şerefsizler olmasaydı benim de olurdu Bahar ile aile olamamak Yavuz'un da içinde yaraydı..🥺❤️🩹 #TolgaSarıtaş | #AybükePusat
florence. 💮🧚♀️
45,059 views • 1 year ago
Sensitive content
Bazı şeyler var hayatta, anlatılmaz, hissedilir...
Kaybedenler Kulübü
94,916 views • 2 years ago
