Loading video...
Video Failed to Load
Bazen bırakmak gerekir.
3 Comments

~Enerjikhatun1 year ago
Beni Yoran her şeyi sırayla tek tek bırakmak, yapabildiğim en doğru, en güzel şey.Kimsenin zihnimde bıraktığı yukleri tasiyamam..

Paris'ten Hakan1 year ago
Evet, çünkü bazı yükler taşınmak için değil, fark edilip geride bırakılmak için vardır.

Fadime cantürk1 year ago
👌🏻👌🏻
