Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Bazı denk gelişler..
297,611 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Oooo yine karşıma çıktı İngiliz vatandaşı mısır püskülü..

Asrın Tok'un hep bu pozisyonda kalacağını zannetmeniz bayağı abes

İşte sıze tarıh öğreten ezan okunurken bıra içerken vıdeosu da var Moskofun dıgerıde ıngılız vatandası olarak geberen kadir utanma yokkı sızde

Ben üstada katılmıyorum bu konuda. Mustafa Kemal Paşa'nın o cephede yapabileceği pek bir şey yoktu. İngiliz birlikleri bizimkilerden kat kat fazlaydı. Daha önceki muharebelerin pek çoğunu kazandık ancak artık bitik düşmüştük. Hava ve tank güçleri ise tabuta çiviyi çaktı savaşta.

@asrintokk

Başarısız olan subayın rütbesini yükseltip General Liman von Sanders yerine ordu komutanlığına verirler mi? LAN SİZDE HİÇ Mİ BEYİN YOK SIĞIR HERİFLER? Ta Yemen'den beri İngiliz gelirken Mustafa Kemal mi vardı? Yalan tarih atıp durmayın birini fena harcayacam artık.

Bir gün ihanet edenler Türk cezasını görecektir

Belgeden bahsemedez. Gerçi hayatı boyunca bahsedemedi. Filistin cephesini belgeyle konuşamaz. Konuşmaya kalksa, Arap isyanı yüzünden, aç ve mühimmatız kalmış bir Ordunun içler acısı halini anlatmak zorunda kalırlar. O da müridi oldukları BOP’a ters düşeceği için yemez.

İngiliz kuvvetlerinin mevcudu Osmanlı Kuvvet mevcudunun iki katı, cephe hattı ardında bulunan telgraf ve tren hatlarını kesen Arapları hiç söylemiyorum bile. İngiliz Yemen'den Megiddo'ya kadar gelirken başlarında Mustafa Kemal yoktu. Ordunun idaresi Almanların elindeydi.
