Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
“Beklerim ben her sabah.”
81,879 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
6 Kommentare

Eski.Türkiyeli.Yeni.Almanyalıvor 2 Jahren
The Kings!

NegroOfMEastvor 2 Jahren
HE, Şeyh Said için nasıl bunları der?👇 Bu yaklaşım hiç bir Kitaba ve hukuka sığamaz. Libya İmamı Ömer Muhtarın ONURLU mücadelesi ile AYNIDIR. Cemaat ve lider FETISIZMI yapmayı bırakma zamanı değil mi Keko? HE'ye gönderdiğim ISYAN mektubu okumalısın @HamalKurd 'e sabitlenmiş!

kevindekaan #OkanBurukİstifavor 2 Jahren
iki orospu çocuğu 🤣

vestagim kema umirtvor 2 Jahren
Dm den mesaj atamadi size, bana siz atin ben size respond edeyim

ÜST-İNSANvor 2 Jahren
Ne çok Tanrı var...

NegroOfMEastvor 2 Jahren
TC'nin MAKRO hukuksuzluğu ile HH'nin MIKRO haksızlığı örtüşüyor mu? 📍(50 yılda liyakatli 1 Kürd yetişmez mi ki) A.HEYETTE 1 KÜRD YOK! Yani 1 kişi/50 yıl ihtimalin olmaması normal mi? 📍(10+ FARKI DİLDE dergi ve 10.000+ Kürdüne RAĞMEN) HÂLÂ ÇAĞLAYANKURDÎ YOK! Reva mı? Hak mı?

