Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
“Ben Erdoğan gibi değilim…”
230,824 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
9 Kommentare

Öyle olsan zaten her seferinde sandığa gömülmezdin.. 🤦🏻♀️ Bu arada videodaki müzik de en az twit kadar komik olmuş.. 😳

O da bunun farkında.

Erdoğan gibi olabilmek için iki böbreğini de verirdi.

Ne çektin be eren m.vekili olmak bu kadar mı tatlı

BEN KEMAL GELİYORUM

Gençler sana güveniyor Kılıçdaroğlu! #GeliyorGelmekteOlan @kilicdarogluk

Hocam niye bunu yapıyorsunuz? Kemal Bey'in kişiliğine kesinlikle bir şey demiyoruz ama halk adaylığını istemiyor. Samimiyseniz ve ülkenin istikbalini düşünüyorsanız artık ısrar etmeyin.

Mansur Yavaş yoksa oy moy yok!

Sayın @erenerdemnet , ne kadar iyi olursa olsun 74-75 yaşındaki bir insanın gelecek 4 yıla talip olması bana doğru gelmiyor.
Ähnliche Videos
Sensitive content
Ben Şeriâtçı Değilim Diyen Ebû Cehil Gibi Stalin Gibi Kâfirdir..! #şeriat
hakikitarih2
14,077 Aufrufe • vor 2 Jahren
