Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

ben niye ağladım 😔😔😔

233,353 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von Sinem Bozkurt
Sinem Bozkurtvor 1 Jahr

Bana neden gereksiz dramatik geldi acaba. Bir insan tabii çocuğunu sesinden tanır. Kaldı ki bu çok doğal bir şey insan tanıdığı herkesi sesinden tanıyabilir. Not:anneyim.

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

My single Stargazing just landed!

Profilbild von vante ☔
vante ☔vor 1 Jahr

Affedersinde çocuğunun sesini de tanı

Profilbild von hifa✨
hifa✨vor 1 Jahr

Diyelim ki bir öğrencinin annesi yok ve bu sınıfta yapılıyor o öğrencinin ne yaşayacağını tahmin edebilir misiniz? Çok yersiz çok sacma

Profilbild von hatice
haticevor 1 Jahr

@bosverselinn annesi oturan ve kendisine sıra gelen her çocuğun kocaman gülerek söylemesi peki 🥲🥹

Profilbild von Salander
Salandervor 1 Jahr

Boş gereksiz rezalet ötesi bir şey bunu düşünen akıllının aqqq

Profilbild von Alya
Alyavor 1 Jahr

Çok güzel ya

Profilbild von ela
elavor 1 Jahr

Ağladım

Profilbild von Rukish
Rukishvor 1 Jahr

Tanımaması imkansız,sadece nefes alsın yine tanırım 🥰

Profilbild von Yusuf Kaan
Yusuf Kaanvor 1 Jahr

Çocuğunun sesini de tanırsın aq

Profilbild von asdfghjkl
asdfghjklvor 1 Jahr

Çok da zor değil sanki yav

Ähnliche Videos

Ağladım🥹😔🇵🇸🇵🇸
0:34

Sensitive content

Ağladım🥹😔🇵🇸🇵🇸

Esra Elönü

30,872 Aufrufe • vor 1 Jahr