正在加载视频...
视频加载失败
Ben şarkıya takıldım 🤣
11 条评论

KiwiॐPeople1 年前
Bu ev İmamoğlu' na ait değil İBB ye ait lojmandır ve her seçilen Belediye Başkanı ikamet eder.

Solar Heavy1 年前
enjoy these vibes with me

Gül Arı1 年前
Bende bir yüzükle heryerde sarayı olanlara takıldım😅

Samet Eren1 年前
Hahaha tayibin kısıklıdaki evinide paylaşsana bi yada sarayı paylaş burası lojman 😊

Harun Muslu1 年前
Sen şarkıya takılmaya devam et. Burası İ.B.B. Başkanlık konutu. İstanbul'un külliyesi diyeyim, sen anca öyle anlarsın.

lolita1 年前
ev degil saray

mesut balcı1 年前
Lojman bu İbb nin başkanlara tahsis ettiği Sarıyer’de yanlış bilgi vermeyin insanlara ayıptır

Ali Acar1 年前
Bu ev birsey.mi sen bir de sarayları çek saraylari

Umut Nimet ATAŞ 🇹🇷1 年前
Kendi evi değil ibb konutu imiş

Mert yalçın1 年前
Lan lojman lojman

Eyüp Turan1 年前
Bu evin İmamoğluna ait olduğuna inanan halkı neye ikna edecekler
