Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Bence çok belli...

315,069 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля DELİ/OĞLAN
DELİ/OĞLAN1 год назад

Abi İzmir bu👇 IQ seviyeleri şu!

Фото профиля 🇹🇷CANAN FİDAN
🇹🇷CANAN FİDAN1 год назад

ÇOK BELLİ TEYZE SENİN ZEKAN FISKİYE GİBİ FIŞKIRIYOR ŞELALE GİBİ DÖKÜLÜP AKIYOR MİLYON VARSINIZ 😂😂😂

Фото профиля 🇹🇷Sezgin🇹🇷
🇹🇷Sezgin🇹🇷1 год назад

Bu tipler aynı zamanda Ege ve Akdeniz sahillerinde kendileri gibi olan zihniyete hizmet eden otel ve tesisleri görmezden gelip, tek söz etmezken MUHAFAZAKARLARA DÖNÜK en ufak bir yapıya bile tahammülleri yok. Bizim mahallede de bunlara yaranma derdinde olanların sayısı hiç de az değil.

Фото профиля Av. Cengiz Tayfur
Av. Cengiz Tayfur1 год назад

@FDNarcicegi Bu zavallı kadına ne dense kifayet etmez. Çünkü IQ seviyesi Ayakkabı Numarası kadar belki vardır. Bunların evini her gün lağım bassa bile, yine CHP'ye oy vereceklerine eminim. Hiç acımıyorum bu tiplere, ama yazık memlekete ve tabiata.

Фото профиля 🇹🇷 Hisarbegi Kasım🔻
🇹🇷 Hisarbegi Kasım🔻1 год назад

O lağım bunların evine aksa, belediyeye söverler ama yine de gider CHP'ye oy verirler.

Фото профиля Mahmut BARAN🇹🇷💙❤️🇹🇷
Mahmut BARAN🇹🇷💙❤️🇹🇷1 год назад

Efsaneyi hatırlayalım

Фото профиля silencekara
silencekara1 год назад

İŞKAÇİ oldukları mı Kesinlikle.. Ne zaman ÜLKERİNE İADE edeceğiz bizde bekliyoruz..

Фото профиля Mehmet Akif
Mehmet Akif1 год назад

IQ Seviyesi düşük olan insanların seçtiği belediye başkanları denize pislik deşarj etmiyor. Düşük IQ bizim için bir seviye olsa, denize pislik deşarj edenleri seçenlerin IQ'sunu nasıl ölçeceğiz? Mümkün mü?

Фото профиля 𝐘𝐚ş𝐚𝐫 𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐚ş🏆
𝐘𝐚ş𝐚𝐫 𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐚ş🏆1 год назад

izmir Türkiyenin en geri kalmış çağdışı yobaz cahil saplantılı mega köyüdür.

Фото профиля Mkhak
Mkhak1 год назад

Bu kadın iyiki Erdoğan’a atmıyor, bu zekayla partiyi karıştırırdı.

Похожие видео

Bence adam çok iyi
1:15

Sensitive content

Bence adam çok iyi

kolifa

60,792 просмотров • 2 месяцев назад