正在加载视频...

视频加载失败

Bende 1-1 çıktı. Sizde?

133,361 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)

7 条评论

Mister Jorge 的头像
Mister Jorge2 年前

Ne 1-1 i sıvacı akşama şenlik var 7-0 en az 😄😄

Kim Bu Öküz ? 的头像
Kim Bu Öküz ?2 年前

Orta hakem dursun özbek , yardımcısı erden timur ve var da da büyükekşi olsa bu maç yine 1-1 bitmez

Serkan PİLAVOĞLU 的头像
Serkan PİLAVOĞLU2 年前

9-0

~F.GLMZ 的头像
~F.GLMZ2 年前

5.0 çıktı bende yanlış anlama olmasın Münih çıktı 🫡

Sağlıklı Notlar 的头像
Sağlıklı Notlar2 年前

Abi 1 0 olsun bizim olsun

Kalem ve Kılıç 的头像
Kalem ve Kılıç2 年前

Tek atış bu.

SARA 的头像
SARA2 年前

Ben de bu çıktı 😂

相关视频