正在加载视频...
视频加载失败
Bende 1-1 çıktı. Sizde?
7 条评论

Mister Jorge2 年前
Ne 1-1 i sıvacı akşama şenlik var 7-0 en az 😄😄

Kim Bu Öküz ?2 年前
Orta hakem dursun özbek , yardımcısı erden timur ve var da da büyükekşi olsa bu maç yine 1-1 bitmez

Serkan PİLAVOĞLU2 年前
9-0

~F.GLMZ2 年前
5.0 çıktı bende yanlış anlama olmasın Münih çıktı 🫡

Sağlıklı Notlar2 年前
Abi 1 0 olsun bizim olsun

Kalem ve Kılıç2 年前
Tek atış bu.

SARA2 年前
Ben de bu çıktı 😂





