Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Benim bir fikrim var…….
12 Yorum

4th Quarter Reggie Jackson1 yıl önce
en çok istediğim adam

Reis Turnalar1 yıl önce
Josh Maja?

Umut1 yıl önce
Bu cocuk Giresun'da oynarken alacaktın, şimdi salak gibi gidip 20 milyon verilmez, kaldı ki hemen hemen aynı oyuncu, oyun tek yönlü

Reis Turnalar1 yıl önce
edite gene bak

Solar Heavy1 yıl önce
let me know what you think of this

Ozgurrr19051 yıl önce
Herkes Sainz'a odaklanmıştır kesin de; Mevzu Maja. 😬

Reis Turnalar1 yıl önce
:)

CyberDiamond1 yıl önce
malesef gözümüzün önündeki oyuncuları göremiyoruz. Böyle böyle kaçan giden bir sürü oyuncu oluyor.

Reis Turnalar1 yıl önce
edite gene izle

samardzic1 yıl önce
1 milyona almadığın adama 15-20 mi vereceksin

Nehir1 yıl önce
Wb play offa oynarken 20 den aşağı bırakır mı acaba

Reis Turnalar1 yıl önce
bırakabilir bence hoca gittiğinden sonra bunlar playoff yapamaz
