Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Benim bir fikrim var…….

13,772 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

12 Yorum

4th Quarter Reggie Jackson profil fotoğrafı
4th Quarter Reggie Jackson1 yıl önce

en çok istediğim adam

Reis Turnalar profil fotoğrafı
Reis Turnalar1 yıl önce

Josh Maja?

Umut profil fotoğrafı
Umut1 yıl önce

Bu cocuk Giresun'da oynarken alacaktın, şimdi salak gibi gidip 20 milyon verilmez, kaldı ki hemen hemen aynı oyuncu, oyun tek yönlü

Reis Turnalar profil fotoğrafı
Reis Turnalar1 yıl önce

edite gene bak

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

let me know what you think of this

Ozgurrr1905 profil fotoğrafı
Ozgurrr19051 yıl önce

Herkes Sainz'a odaklanmıştır kesin de; Mevzu Maja. 😬

Reis Turnalar profil fotoğrafı
Reis Turnalar1 yıl önce

:)

CyberDiamond profil fotoğrafı
CyberDiamond1 yıl önce

malesef gözümüzün önündeki oyuncuları göremiyoruz. Böyle böyle kaçan giden bir sürü oyuncu oluyor.

Reis Turnalar profil fotoğrafı
Reis Turnalar1 yıl önce

edite gene izle

samardzic profil fotoğrafı
samardzic1 yıl önce

1 milyona almadığın adama 15-20 mi vereceksin

Nehir profil fotoğrafı
Nehir1 yıl önce

Wb play offa oynarken 20 den aşağı bırakır mı acaba

Reis Turnalar profil fotoğrafı
Reis Turnalar1 yıl önce

bırakabilir bence hoca gittiğinden sonra bunlar playoff yapamaz

Benzer Videolar