Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Berat abi yaşıyon mu?
74,569 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Adrenalin1 yıl önce
Motor yağında kızartmasak olur mu evde 10 40 yağ yok

Berat Demirci Official1 yıl önce
Eyvallah 😅😅👍 yaşıyorum

Rabia1 yıl önce
Burda da kızarmış dondurma yapıyor bazı mekanlar

Okay'lı twitler1 yıl önce
Çubuğu da yiyormuyuz o da kızardı da?

Tom Bombadil 🦂1 yıl önce
dondurmaya yazık oldu

Galatasarayın Neferi1 yıl önce
Insta yemek hesabının sesi dublaj mı yaptırdınız yapay zekaya

Eren Şan1 yıl önce
Herşeyi demir testeresi ile kesmeleri

Can1 yıl önce
Güzele benziyo

Kumkat1 yıl önce
Ya bu random videoları kendi yaşamış gibi anlatanlar var ya onların analarıyla ilgili ilginç fantaziler kuruyorum.
