Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

bestielik seviyeleri

45,056 просмотров • 6 месяцев назад •via X (Twitter)

Комментарии: 0

Нет доступных комментариев

Здесь появятся комментарии из оригинального поста

Похожие видео

Darlama seviyeleri
0:15

Sensitive content

Darlama seviyeleri

BBO Sports

255,169 просмотров • 1 год назад

Pixelverse için son bir güncelleme geçeyim madde madde anlatıp uyuyayım valla elimden geldiğince herkese dönüş yaptım cevap verdim en son kendi mesajlar kutumda spam yedim daha düşünün gerisini arada dönüş yapamadıklarım kusura bakmasın. 1️⃣ Dashboart ve pixeltap yani telegram ikisine de kayıt olmanız lazım bu şart. Dashboart linkini bırakıyorum. 🔗 2️⃣ Dashboart için bir hayvan geliştir seviye 1 ol en azından yeterli ama telegram da level 2-4 arası olanlar nft 5-10 arası olanlar ntf+token airdropu alacak. Bu dediklerim hayvan seviyeleri değil oyundaki kendi seviyeniz onu da unutmayın. 3️⃣ Toplamda 3 cüzdan bağlamaya izin veriyor metamask, bybit ve okx bunu da Dashboarta hangisini bağladıysanız telegrama da aynısını bağlamanız lazım cüzdanları kontrol edin mesela geldiniz Dashboarta bybit Web3 cüzdanı bağladınız telegrama da aynısını bağlamanız lazım gidip bybitin spot cüzdanını değil web 3 cüzdanını bağlayın buna dikkat edin lütfen. ⭐Şartlar bu kadar arkadaşlar saat 12 utc demiş yani biz 3 saat ilerde olduğumuz için bu gece 3 e kadar zamanımız var maalesef çok kötü bir süreç yönettiler sanki elemek için yer aradılar bizleri uygulamada açılmıyor kaç gün önceden bilgilendirme geçtim anlattık baya ama son anda farklı kriterler getirdiler anlamadım bende elimden geldiğince erkenden duyuru yaptım yapacak birşey yok daha sağlık olsun yapamayan arkadaşlarda sıkmasın canını. Dashboarta Bybit web 3 ve okx bağlama için video bırakıyorum ona da bakarsınız hepinize iyi geceler diliyorum 🙏 #Pixelverse #PIXFI #Pixeltap #dailycombo #Dailycipher #blum

CRYPTO AKD

30,724 просмотров • 1 год назад

• Yeni Yüzyıl Üniversitesi'nde yaşanan olayları bir doktorun ifşa etmesi sonrasında birçok vatandaştan ihbarlar aldım. Babasını kaybeden bir vatandaşın yaşadığı durumu sizlerle paylaşıyorum, umarım herkes tamamını okur: • Babam Kemal Atkoşar (67), kronik KOAH hastasıydı. Geçirdiği ataklarda evde müdahale yeterli gelmediği takdirde ambulansla hastaneye götürülür, atağı geçince taburcu edilirdi. • Satürasyonu 72 civarındaydı ve diğer tüm hayati organları çalışır durumdaydı. Kendi durumunu ekibe aktaran da babam Atkoşar’dı. • Sevk açıldı ve bu sefer Yeni Yüzyıl Hastanesi’ne götürülmesine karar verildi. • Ambulansla İstanbul Gaziosmanpaşa Yeni Yüzyıl Hastanesi’ne varıldı. Karşılayan M. …dov isimli bir hekimdi. Hasta acil müşahedeye alındı, gereken tahliller yapıldı. • Solunum maskesi takıldı. Yaklaşık bir saat sonra babam kötüleştiğini dile getirmeye başladı. Hekime, hastanın kötüleştiğini ve ileri tedavi adına destek almamız gerektiğini izah etmeye çalıştığımız saatlerde tarafımıza sadece "Servis yatışı yapılıp yapılmayacağı" soruluyordu. • Yaklaşık üç saat boyunca acil müşahede odasında bekletilen bu hastanın satürasyon seviyeleri 60’lara düştü, ancak hâlâ yoğun bakım bilgisi verilmedi. • Aile üyelerimizden biri, hastanın yoğun bakıma alınması gerektiğini söylediğinde, M. …dov isimli hekim bünyelerinde yoğun bakımın da ücretli olduğu bilgisini paylaştı. Israrla 7.500 TL verilerek servis yatışı yapılabileceği belirtildi. • Yaklaşık 3 saat boyunca, bırakın yoğun bakıma alınmayı, yoğun bakım sevki bile açılmadan, sarı bölgede yetersiz solunum desteği ile bekletildi. • İlgili hastane için yatış onayı vermediğimizi belirttiğimizde, çıkış işlemleri yapılırken hastanın makineye bağlı cihazları sökülerek faydasız bir maske ile bırakıldı. • Özel hastanenin ambulans hekimi bu sırada, "Hastaya hiçbir müdahalede bulunulmadığını ve hatta ilaç dahi verilmediğini" ifade etti. • Bilinci açık şekilde gelen babam, Yeni Yüzyıl Hastanesi’nde yaklaşık üç saat kaybettirildi. Bunlar da raporda mevcut: “Bilinci yerinde, genel durumu iyi” şeklinde rapor verilmişti. • Gece 03.00 civarında entübe edilen babam için, buradaki doktorlar zamanında müdahale edilmediği konusunda umut vermediler. Hasta, tam 13 saat içinde kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti. • 3 saatlik koca bir kayıp, babamı hayattan kopardı. 7 Ocak 2024 gecesi yoğun bakım müsaitliği bilgisi asla verilmedi, yoğun bakım sevki açılmadı. En acısı ise, suratına bakılmayan ileri derece KOAH hastası o adam, çöp poşeti misali ilaçsız bir maske ile yarım saat boyunca ölüme itildi. • Bu konuyu direkt olarak yargıya taşıdık. Konu Sağlık Bakanlığı yetkililerine gitti. Adli tatil öncesi ilerlemeyi sorduğumuzda, “Soruşturma izni sonucu beş ay daha sürer, personel eksiği var” denildi ve dosya aynı hafta için "SORUŞTURMAYA İZİN VERİLMEDİ" yanıtını aldık.

ibrahim Haskoloğlu

402,985 просмотров • 1 год назад