Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Bi adam varmış…
64,585 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Enes Yaşar1 yıl önce
@nocontexttezel 9.kez izleme zamanı gelmiş anlaşılan

Ayşegül1 yıl önce
@nocontexttezel tekrar baslayasim geldi

Görkem Çetinöz1 yıl önce
@nocontexttezel Dewamı nerde admin yaaa

Bilal1 yıl önce
@nocontexttezel Çok çok iyi ortam beee

kerimkocman111 yıl önce
@nocontexttezel Aşamadığım sahnelerden

Merdo1 yıl önce
@nocontexttezel Nerde ali o adam ?

Gökhan Gök1 yıl önce
@nocontexttezel Sizden sonra Ömer kimseyle arkadaş olmadı

Miles Zen1 yıl önce
@nocontexttezel Niye lan niye

Aysel xanım1 yıl önce
@nocontexttezel Ömer Alinin ihanetini aşdı, ben aşamadım🥲

Raskolnikov1 yıl önce
@nocontexttezel Niye lan niye kısmı olmayınca eksik kalmış. Kırgınlığın, yıkılmışlığın, değersiz hissetmenin, severken öfke duymanın ortaya koyduğu replik.
Benzer Videolar
Zamanın birinde çok bilmiş ukala Bir adam varmış ❗❗❗
Sabri Amca (caps)
12,763 görüntüleme • 1 yıl önce
