Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Bi şey dicem..

2,004,939 просмотров • 11 месяцев назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля margherita🍉
margherita🍉11 месяцев назад

onları shipliyordum sapık ve buz tenekesi ömerden kırk kat iyidir

Фото профиля selimci✳️
selimci✳️11 месяцев назад

Tam olarak da öyle demeyelim hddhhdjdhdhe ama birbirleri için yaratılmış lafını destekleyen bir çift bence

Фото профиля didem♡
didem♡11 месяцев назад

Ömer çok soğuk biriydi yani ben ne dersem o diyordu asla defneyi düşünmedi ama sinan tam tersi defne kırıldı mı üzgün mü hep yanındaydı salak defne ömere aşık olmasa çok mutlu olurdu sinanla

Фото профиля selimci✳️
selimci✳️11 месяцев назад

Ben olsam sinani seçerdim bu arada

Фото профиля iyi aile cadısı
iyi aile cadısı11 месяцев назад

Ömer'le sevgili olduktan sonra bunların birlikte sahnelerinin tamamen azalmasına ve seneleer sonra, artık patron-asistan ilişkileri kalmadığında bile Defne'nin Sinan'a bey demeye devam etmesine çok ayar oluyorum😭😭

Фото профиля selimci✳️
selimci✳️11 месяцев назад

O kadar zevk veriyorlarki sapsik halleri bdjfhfh

Фото профиля Tuğba
Tuğba11 месяцев назад

Bence zaten Salih Bademci daha çekici bir adam. Güzel bir aurası var.

Фото профиля ely
ely11 месяцев назад

gerçek kiralık aşk izleyicileri bilirki defne omerden önce sinana aşıktı

Фото профиля selimci✳️
selimci✳️11 месяцев назад

İvitt

Фото профиля İrem
İrem11 месяцев назад

onlardan da olmaz dı bence Sinan kanka olmak müthiş iyiydi ilişki insanı pek değildi Defne 'ye en iyi uyacak Pamir 'di beee

Фото профиля selimci✳️
selimci✳️11 месяцев назад

Hepimizin ortaya giriş şekli djdjjdjdjddndndnjd

Похожие видео

bişey dicem
0:25

Sensitive content

bişey dicem

burak albayrak

11,999 просмотров • 1 год назад