Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Bi şey dicem..
2,004,939 просмотров • 11 месяцев назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

onları shipliyordum sapık ve buz tenekesi ömerden kırk kat iyidir

Tam olarak da öyle demeyelim hddhhdjdhdhe ama birbirleri için yaratılmış lafını destekleyen bir çift bence

Ömer çok soğuk biriydi yani ben ne dersem o diyordu asla defneyi düşünmedi ama sinan tam tersi defne kırıldı mı üzgün mü hep yanındaydı salak defne ömere aşık olmasa çok mutlu olurdu sinanla

Ben olsam sinani seçerdim bu arada

Ömer'le sevgili olduktan sonra bunların birlikte sahnelerinin tamamen azalmasına ve seneleer sonra, artık patron-asistan ilişkileri kalmadığında bile Defne'nin Sinan'a bey demeye devam etmesine çok ayar oluyorum😭😭

O kadar zevk veriyorlarki sapsik halleri bdjfhfh

Bence zaten Salih Bademci daha çekici bir adam. Güzel bir aurası var.

gerçek kiralık aşk izleyicileri bilirki defne omerden önce sinana aşıktı

İvitt

onlardan da olmaz dı bence Sinan kanka olmak müthiş iyiydi ilişki insanı pek değildi Defne 'ye en iyi uyacak Pamir 'di beee

Hepimizin ortaya giriş şekli djdjjdjdjddndndnjd
Похожие видео
bir şey dicem beni dövmeyin ama lütfen onlar endgame olsun ya
lux
44,038 просмотров • 10 месяцев назад
Sensitive content
bişey dicem
burak albayrak
11,999 просмотров • 1 год назад
