Loading video...
Video Failed to Load
Bileti tek yön aldın inşallah….
218,786 views • 3 years ago •via X (Twitter)
7 Comments

Keşke birde konuşmayı bilse Neyse gidişin olsun dönüşün olmasın sana en güzel temennim bu 😁

Geeet,defol! Bir mikrop eksik olsun.

"Hiç bir planım yok, gidecek yerim yok, belki sokaklarda kalacağım" diyor. Bir Ouspuluk var içinde. Fırsat bu fırsat, ya olurum, ya olurum diyor...

Allah’ın adaleti diyorum buna bizleri her gün yurdumuzdan kovarak yallah Arabistan’a diyenler bugün gönüllü Amerika Hollanda’ya gidiyorlar .

Bunlar ne yiyip ne içiyorda bu kafaya ulaşıyor yemin ederim çok merak ediyorum 🤔

Oraya gidince ne olacağı belli 😂burda biri laf etse yaşayamıyoruz derler orda sokaklarda ne olacağı belli 🤦🏼♀️

Sen bu topraklara yanlışlıkla düşmüşün. Yürrüü anca gidersin. Yanında muadillerini de götür
