Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

341,528 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

Joker Ama Hanımcı's profile picture
Joker Ama Hanımcı2 years ago

Şeker hastalığının şeker yiyerek çıktığını sanmak ve bunu haklı bir bilgi gibi paylaşmak🤦‍♂️

Arda Bircan's profile picture
Arda Bircan2 years ago

boş yapma zorla mı ye diyolar yeme o zaman aq

Viatorius Maximus's profile picture
Viatorius Maximus2 years ago

Çikolata yiyerek şeker hastası olmazsın

Şehri Ayan's profile picture
Şehri Ayan2 years ago

Zehiri kim veriyorsa panzehiri onda aramak lazımmıs...

thatisthefact's profile picture
thatisthefact2 years ago

Nestle'nin çikolataları çok yağlı ve ağır geliyor, o yüzden almıyorum.

lucidreamer🌊's profile picture
lucidreamer🌊2 years ago

Siz kafanızın içindeki beyni kullanmazsanız sistem sizi kullanır.

demir uysun's profile picture
demir uysun2 years ago

Yeme. Zorla mı satıyor! Ne sabalak muhabbetler...

✨A.nə?'s profile picture
✨A.nə?2 years ago

Əccəb eliyir. Ən dadlı şokoladlar nestledi. Susun

turan adıgüzel's profile picture
turan adıgüzel2 years ago

Dogru söylüyorsunuz yaşlı bakıma muhtaç yemek yiyemeyen insanların manalarını bu firma yapıyor

Ali Ekmekçi's profile picture
Ali Ekmekçi2 years ago

Yanlış bilgi..