Loading video...
Video Failed to Load
Biliyor muydunuz ?
341,528 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Joker Ama Hanımcı2 years ago
Şeker hastalığının şeker yiyerek çıktığını sanmak ve bunu haklı bir bilgi gibi paylaşmak🤦♂️

Arda Bircan2 years ago
boş yapma zorla mı ye diyolar yeme o zaman aq

Viatorius Maximus2 years ago
Çikolata yiyerek şeker hastası olmazsın

Şehri Ayan2 years ago
Zehiri kim veriyorsa panzehiri onda aramak lazımmıs...

thatisthefact2 years ago
Nestle'nin çikolataları çok yağlı ve ağır geliyor, o yüzden almıyorum.

lucidreamer🌊2 years ago
Siz kafanızın içindeki beyni kullanmazsanız sistem sizi kullanır.

demir uysun2 years ago
Yeme. Zorla mı satıyor! Ne sabalak muhabbetler...

✨A.nə?2 years ago
Əccəb eliyir. Ən dadlı şokoladlar nestledi. Susun

turan adıgüzel2 years ago
Dogru söylüyorsunuz yaşlı bakıma muhtaç yemek yiyemeyen insanların manalarını bu firma yapıyor

Ali Ekmekçi2 years ago
Yanlış bilgi..

