Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
"Bilmiyorum." "Okumadım." "Nedir o?"
106,564 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

hocam bu programda macron'a mı öykündünüz

“One of the most dazzling and inventive books I’ve read in a very long time—a novel I continue to describe as indescribable. I’ve now read it twice and can’t decide if it’s a thriller, a farce, a political commentary. I don’t know what it is other than I love it” —Writers at Work

hocam tweetinizden bağımsız olarak bir programda günde 10 saat kitap okuduğunuzdan bahsetmiştiniz, bunu nasıl başarıyorsunuz? bizler mi çok kolay odak kaybı yaşıyoruz yoksa sizin bir yönteminiz mi var?

Fener havaya girince papyonu çıkarmışsınız hocam. :)

Derbi maçı günü bu ne umutlarım vardı :)

Hocam iyi günler liseler arası 500 tane katılımcının olduğu bir etkinlikte konuşmacı olmak, bir oturumda bulunmak ister misiniz ?

Hozom bizleşmiş milletlerde köle diyince niye dönüp mustiye baktınız ahshsj

@jeandpardaillan emrah bey; bunların kanalında programa çıkmanız size eksi yazıyor.

Bütün gençliğim bu yanılgı ile geçti çok sonradan öğrendim hiçbir şey bilmediğimi

Bilmediğini bilmek, bildiğini de bilmemek gerek

türklerin lügatında yok o kelime...herblologuz biz.
Похожие видео
Sensitive content
🗣️İbrahim Seten: Bir de OnlyFans varmış, o ne? 🗣️Sercan Hamzaoğlu: O ne baba? Bilmiyorum. Ben vallahi bilmiyorum 😅 🎙️Doğa Seten: Sen onu bilmiyorsan hiçbir şey bilmiyorum abi 🗣️Sercan Hamzaoğlu: Kuran çarpsın bilmiyorum. Yazsana, merak ettim
FF TV
198,606 просмотров • 13 дней назад

