Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Bingöl Ziyaretimiz…

64,046 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 8

Фото профиля Ceyda Sahin
Ceyda Sahin2 лет назад

2000 sonrası sgk'lılar hak, adalet, eşitlik istiyor, adil bir düzenleme bekliyor 2000 sonrası sgk'lılar için kademeli geçiş istiyoruz. @RTErdogan  @isikhanvedat #KademeliEmeklilikHaktır

Фото профиля ⒶⓈⒾⓂ 🇹🇷🇦🇿
ⒶⓈⒾⓂ 🇹🇷🇦🇿2 лет назад

Bizden yaşça küçük ve daha az primli arkadaşlarımız emekli oldu. Bizler daha fazla primimiz olmasına rağmen 17-20 yıl sonra emekli olacağız. Adil,kademeli bir emeklilik istiyoruz. @isikhanvedat @Akparti #KademeliEmeklilikHaktır

Фото профиля Kademeli Emeklilik
Kademeli Emeklilik2 лет назад

Kademeli Emeklilik Haktır @RTErdogan  @isikhanvedat #KademeliEmeklilikHaktır

Фото профиля ÇaresizEsnaf
ÇaresizEsnaf2 лет назад

AİLELERİ PERİŞAN ETTİNİZ ÇARESİZ BIRAKTINIZ. #CEKEHAPİSCEZASIKALKSIN @RTErdogan @yilmaztunc @YildizFeti @Akparti #Gaza @RHisarciklioglu #deprem @EYorgancilar @meral_aksener #FreePalaestine @_cevdetyilmaz @NumanKurtulmus

Фото профиля Mustafa SOYER
Mustafa SOYER2 лет назад

#BelediyeKadrosuzCB #sirketZabita @RTErdogan @isikhanvedat @_cevdetyilmaz @yilmaztunc @_aliyalcin_ @mehmetozhaseki @vedatbilgn @AliYerlikaya @ErbakanFatih @efkanala @55erhanusta @suleymansoylu @arzuerdemDB @mustafaelitas @memetsimsek @ackilic76 @yzyilmaz55 @murat_kurum @Akparti

Фото профиля AYSUN⚖️
AYSUN⚖️2 лет назад

08.09.1999 sonrası adil bir kademe bekliyoruz #KademeliEmeklilikHaktır

Фото профиля cahit aykaç emad ⚖️
cahit aykaç emad ⚖️2 лет назад

Benden az primle ve benden küçük yaştaki insanları emekli olurken ben yıllarca çalışmak zor zorundayım.. #KademeliEmeklilikHaktır

Фото профиля Ceyda Sahin
Ceyda Sahin2 лет назад

Çalışanlar arasında emeklilik şartlarında 17-20 yıl fark adil ve makul değildir. 2000 sonrası sgk'lılara adil ve kademeli bir düzenleme yapılmasını istiyoruz. @RTErdogan  @isikhanvedat #KademeliEmeklilikHaktır

Похожие видео