Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Binlerce kişi kurtarılabilirdi.

214,294 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля ciplakpencereli
ciplakpencereli3 лет назад

İnsanlara ölümlerin en yavaş ve ağırını yaşattılar. Enkaz başında bekleyenler de artık (eski) hayatlarını kaybetti. Cenazesini bulanın kendini şanslı hissettiği bir katastrofi yarattılar. Bunların bedeli ödenmeden bu toplum normale dönemez, döndüm sanır.

Фото профиля colonelpolat
colonelpolat3 лет назад

Hepsinin istifa edip ,hapse tikilmasi gerekmiyor mu ?

Фото профиля SenaÇelik
SenaÇelik3 лет назад

Evet tam 4 gün sonra geldiler , bi işe de yaramadılar, görüntü verdiler,halk ve gönüllüler elleriyle enkazları kaldırmaya çalıştılar, İskenderun da depremi yaşayan biti olarak Allah hepsinin belasını versin, enkaz altından gelen sesleri, çaresizlikleri hayatım boyunca unutmıcam..

Фото профиля Ahmed Özcan
Ahmed Özcan3 лет назад

Kabul edin etmeyin doğrusu bu..Artık şucu bucu yerine liyakatlı insanlar istihdam edilmezse daha çok ülkece sıkıntı çekeriz.Herkes kendini sorgulamalı bence,nerde yanlış yaptık diye..

Фото профиля suya perçin
suya perçin3 лет назад

İşte biz de onu diyoruz ..Binlerce kişinin katili @RTErdogan @dbdevletbahceli ve @Mustafa_Destici dir

Фото профиля Safiye Güneş
Safiye Güneş3 лет назад

Oy veren herkes kendini bir sorgulasın bir oy kimlerin hayatına sirayet etti 😢

Фото профиля nilufer erdogan
nilufer erdogan3 лет назад

😭😭😭😭 Bu insanlara böyle çaresizliği yaşatanlar, aynı çaresizlik ve acı içinde ölür umarım. En az 45.000 kişi ÖLDÜ! Bir kısmı günlerce yardım bekleyerek can verdi. Tüm sorumluların Allah belasını versin!

Фото профиля Kizil Elmas
Kizil Elmas3 лет назад

Bilerek kurtarmadilar ve bilerek kurtarilmalarinida engel oldular. O bölgeyi boşaltiyorlar ve yeniden şekilendiricekler, ama bizim icin degil.

Фото профиля Mimoza
Mimoza3 лет назад

Ben bu aciyi biliyorum.Canim, ic yanginiyla konusuyor.Nerdeydiniz, diyor.Allah belanizi versin, diyor.Daha ne desin.

Похожие видео