Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Bir bisküvi… sadece bir bisküvi…
327,060 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Zeynepelavor 1 Jahr
Şerif amca seni unutmadık.. Allah bir dâha böyle acı yaşatmasın..

Turanvor 1 Jahr
O gün tam 4 kişi çıkardık enkazdan,ellerimin ayaklarımın arasında can bulan can yitirenlerin günüydü,keşke 4 değilde 400 kişi çıkarabilseydik,6 Şubat hep soğuktur hep acıdır bize

İnanç Kulatvor 1 Jahr
Bu videoyu o hengamede izleyip yıkılışımı unutmadım unutamadım

Coffee Foolvor 1 Jahr
Got fresh coffee? We do.

Ceerenvor 1 Jahr
😔...

Bekirvor 1 Jahr
Haramzadeler görüp utanır mı acaba yürek parçalıyor dayının sesi

Katranikaynattikoldusekervor 1 Jahr
Dönüm noktasıdır insanlığımın. Allah bir daha yaşatmasın.

kafvor 1 Jahr
Allâh bir daha yaşatmasın

Firdeevssdrvor 1 Jahr
yarım kalan canlar

𝓨✨vor 1 Jahr
Allahım bir daha yaşatmasın 😔

🕊️vor 1 Jahr
İnsan yediği lokmadan, üstünü örtmekten, çocuğunu öperken utanır mı utandık.. #DepremiUnutmaUnutturma
