bir ceza var...
37,841 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
2 条评论

Fffff1 年前
Onuda Caner dememişti Eskişehirli oyuncu ben dedim diye kabul etmişti

Oğuzhan Subaşı1 年前
Bu arada landan kırmızı ile oyuncu atılır çok normal
37,841 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

Onuda Caner dememişti Eskişehirli oyuncu ben dedim diye kabul etmişti

Bu arada landan kırmızı ile oyuncu atılır çok normal