正在加载视频...

视频加载失败

Bir devri batıran Tüfek bu mu?

51,607 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

kaan_fox3 的头像
kaan_fox31 年前

Kar98?

Taner BAŞ 的头像
Taner BAŞ1 年前

Buna böyle dersek haksızlık olur

Deniz Bayramoğlu 的头像
Deniz Bayramoğlu1 年前

Hem de Osmanlı yapımı. Mavzer.

İl Tutan Karluk 的头像
İl Tutan Karluk1 年前

Efelerin aynalısıdır, Dağların nazlısıdır, Tüfek deyip geçme, "Aydın dağın oymuşlar Çalıya da Martin koymuşlar Yürük Ali'nin adını Hz. Ali koymuşlar" Yani namına türkü bile yakmışlar.

Taner BAŞ 的头像
Taner BAŞ1 年前

Bu türkü aynalı martin için galiba

İşçi Cemil 的头像
İşçi Cemil1 年前

Bu tarz tufeklerde o topuzlu kurma koluyla yapılan hareket ve Winchester tetik muhafazasi ile yapılan kurma hareketi çok karizmatik değilmi ya??

Taner BAŞ 的头像
Taner BAŞ1 年前

"Boltu kendin çekmen" aynen dediğin gibi.

Çağrı 的头像
Çağrı1 年前

Askerde atış yapmıştık bu tüfekler ile 1998 de kasaturaları çok zarifti 7.9 du sanırım mermisi Ben keyif almıştım atışlarından mekanizma sesi karakteristik

Bora Bingöl 的头像
Bora Bingöl1 年前

Ben niye atışa gitmiyorum enter

Kürşad Börüteçene 的头像
Kürşad Börüteçene1 年前

Mauser. Kırıkkale de deriz. Dipçik omuza doğru oturtulmaz ise düşman 1-0 öne geçiyor.

相关视频