正在加载视频...
视频加载失败
Bir devri batıran Tüfek bu mu?
10 条评论

Kar98?

Buna böyle dersek haksızlık olur

Hem de Osmanlı yapımı. Mavzer.

Efelerin aynalısıdır, Dağların nazlısıdır, Tüfek deyip geçme, "Aydın dağın oymuşlar Çalıya da Martin koymuşlar Yürük Ali'nin adını Hz. Ali koymuşlar" Yani namına türkü bile yakmışlar.

Bu türkü aynalı martin için galiba

Bu tarz tufeklerde o topuzlu kurma koluyla yapılan hareket ve Winchester tetik muhafazasi ile yapılan kurma hareketi çok karizmatik değilmi ya??

"Boltu kendin çekmen" aynen dediğin gibi.

Askerde atış yapmıştık bu tüfekler ile 1998 de kasaturaları çok zarifti 7.9 du sanırım mermisi Ben keyif almıştım atışlarından mekanizma sesi karakteristik

Ben niye atışa gitmiyorum enter

Mauser. Kırıkkale de deriz. Dipçik omuza doğru oturtulmaz ise düşman 1-0 öne geçiyor.
相关视频
Sensitive content
bir hesabın beğenilerine bakıp terörist mi liboş mu ya da ne tür orospu cocugu olup olmayacağı anlama devri kapanmıştır
kesinliklebilal
110,978 次观看 • 2 年前
